Roze kleur eenvoudige taal houten vloer bruiloft liefde fotografieachtergrond Aanpassen Pasgeborenen Studio Achtergrond

€9.98 €14.06 Gratis retour


(als u specifieke sizing behoeften, een van onze achtergronden kan besteld custom-sized. Gelieve contacteren)
materiaal: Picturale doek, computer-gedrukt voor realisme. er geen pocket op zijn top.
kenmerken:
licht absorbeermiddel Niet-reflecterende
voor: bruiloft, volwassen, kinderen, vakantie partij, commerciële werk etc.
Items zal licht en draagbare, die het gemakkelijk maakt om worden opgehangen op achtergrond stand.
Item sturen door gevouwen, er zal rimpels gemakkelijk te dragen.
hier zijn manieren verwijderen rimpels:
1) het oprollen strak met een cilinder voor 3-4 dagen, zal het ok.
2) Warmte het met een ijzer achterop item, dan zal worden glad weer.
We hebben ook 10X20ft 10X10ft 8X12ft, 8X8ft, 5X7ft achtergrond voor item, als u specifieke sizing behoeften,
een van onze achtergronden kan besteld custom-sized. gelieve ons
ook, wij kunnen elke high-res afbeelding dat u supply.
alle stof Doek achtergronden zijn in de china en zijn gedrukt bij de bestelling. lood is 2-3 werkdagen, pls geduld om het krijgen.
laat me een 5 sterren positieve feedback als u tevreden met het wanneer u de items. als u vragen, gelieve ons.
antwoord ik binnen 24 uur en mijn best om eventuele problemen.
dank u zeer!

  • Omschrijving
  • Recensies
  • Grootte (mm): 100x150cm, 150X220cm, 180X300cm, 200X300cm Seamless, 300X300cm
  • Materiaal: Canvas
  • Modelnummer: L-501
  • Pakket: Ja
  • Stijl: Kinderen
  • Merknaam: NeoBack
  • Type: computer printed
  • Size: 1500
  • Material : Vinyl cloth

  • Soort Unit: stuk
  • Gewicht Pakket: 0.5kg (1.10lb.)
  • Afmeting Pakket: 25cm x 30cm x 6cm (9.84in x 11.81in x 2.36in)
TERUG NAAR BOVEN